Gyakori kérdések (GYIK)

Kérdései vannak? Itt megtalál minden választ a gyakran feltett kérdésekre. Ha nem tudtunk segíteni, kérem vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. Munkatársunk szívesen segít Önnek a megoldásban. 

Kérdések a rendeléssel kapcsolatban

Hogyan működik a szoftvervásárlás a Lizengo-nál?

Nálunk nem Cd-t vagy Dvd-t vásárol, hanem termékkulcsot: egyszerűen keressen ki magának egy terméket, és töltse le magának a fizetés után. Amint beérkezett a fizetés megkapja tőlünk a termékkulcsot. Ezzel egyszerű módon online vagy telefonon keresztül tudja szoftverét aktiválni. 

Miért a Lizengo-nál vásároljak szoftvert?

A Lizengo-nál vásárolt szoftver gyorsan letölthető, komplikációmentes és kedvező árú. Ezen felül felhívjuk a figyelmet arra, hogy szoftvereinket csak az Eu-n belül árusítjuk. 

Legális a nálunk értékesített szoftverek használata?

A Lizengo-nál letöltött szoftvere teljes mértékben megfelel a törvénynek. Mindegy, hogy az a legújabb operációs rendszer, program, játék vagy tanulóprogram.

Milyen magas a szállítási költség?

Mivel csupán a termék aktiválókulcsa kerül elküldésre és a szoftver internetes letöltés által kerül számítógépére ezért semmilyen szállítási költséggel nem kell számolnia.

Hogyan tudok a Lizengo-nál fizetni?

Válasszon egyszerűen a sokféle fizetési mód közül.

Kérdések a felhasználói fiókkal kapcsolatban

Hogyan tudok regisztrálni?

Klikkeljen a jobb oldalon felül a bejelentkezés menüpontra. Itt az e-mail címével és jelszavával tud bejelentkezni. 

Hol változtathatom meg a fiókom adatait?

Ha Ön be van jelentkezve, klikkeljen jobbra felül a bejelentkezés menüpontra. Itt megnyílik egy új oldal, ahol az összes adatot meg lehet változtatni.

Hol láthatom az utolsó rendelésem részleteit?

Jobb oldalon felül a bejelentkezés menüpont alatt klikkeljen a ’rendelésem’ menüpontra.

Kérdések a termékekkel kapcsolatban

Mi az a teljes verzió?

A teljes verziónak azt hívjuk, ahol a szoftver minden verzióját korlátlan ideig tudjuk használni. 

Mit jelent az OEM rövidítés?

Original Equipment Manufacturer (magyarul: eredeti felszerelés gyártója)- a termék a cég saját gyárában készül, viszont nem a készítő által kerül értékesítésre. Ezért a technikai támogatásáért az eladó a felelős, nem a gyártó.

Mit jelent a Retail és a Bulk?

A retail azt jelenti a számítástechnikában, hogy az értékesítés szempontai miatt a végleges felhasználó igényét veszik figyelembe. A Bulk egy terméket jelöl, ami kézikönyvet, adathordozót és egyéb kelléket nem tartalmaz.

Mit jelent a recovery verzió?

Az úgynevezett recovery adathordozó legtöbbször adatmentésre kifejlesztett adathordozók, hogy egy rendszert újre fel lehessen belőlük állítani. Ez általában a számítógéppel való összeköttetés következtében működik, amivel együtt kerültek kiszállításra. Mindenesetre persze akad kivétel.

Technikai kérdések

Hol található az egyes gyártók meghajtója Windows 7-re, 8-ra, 8.1-re?

Hogy a kompatibilitás garantálva legyen, a Windows-nál már különféle meghajtó található a legtöbb alaplapra, grafikai és hangkártyára, ill. be és kiviteli eszközre. Különleges hardvereknél az egyes meghajtókat mindig az egyes gyártók weboldalán találja meg. 

Lebonyolítás:

Hogy néz ki az életkori igazolás a különböző nagykorúaknak értékesített játékoknál?

Vásárláskor igazolnia kell egy gomb lenyomásával nagykorúságát.

Hogyan igazolhatom a vásárlásnál (pl. olyan terméknél, mint az Office Home and Student 2013), hogy diák vagyok?

Az igazolás nem szükséges. Erre csak az EDU (Education) verzióknál van szükség. Ezek a verziók nem kerülnek általunk értékesítésre.

Csere, reklamáció, elállás:

Mit tegyek, ha a vételtől el szeretnék állni?

Kérjük töltse le az elállási jogról való formanyomtatványunkat, majd küldje el nekünk a következő e-mail címre: info@lizengo.hu

Rendelésnél fellépő probléma:

A letöltés nem indul, vagy a rendszer lefagy. Kérem, ellenőrizze a tűzfalát, vagy az antivírus programjának beállításait, ill. nézzen utána, hogy számítógépe az adott pillanatban rendelkezik-e internetkapcsolattal. A fent említett dolgok ellenőrzése után kérem indítsa újra a letöltést. Egy másik webböngésző használata is megoldást nyújthat a problémára.

Probléma a termékkulcsal:

Nem működik a termékkulcsom!

Ha az Ön termékkulcsa nem működik azonnal az online aktiválás alatt, telefonon még van lehetősége aktiválni. Kérem, klikkeljen a telepítőablaknál a vissza gombra és válassza a telefonos aktiválást. Fent egy választható ablakban az országát kell kiválasztania és végül egy ingyenes 0800-as számot tárcsáznia. Most pedig kövesse az utasításokat amit Önnek a telefonos aktiváló számítógép javasol. 

Ha itt sem tud továbblépni, kérem keressen meg mindet e-mailben: info@lizengo.de vagy telefonon a 06800 21276 -as telefonszámon, hogy Önnek megfelelő pótlást tudjunk biztosítani.

Utoljára megtekintett